Numărul de telefon la care poți reclama facturile ”umflate” la curent și gaze

Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a anunțat care este procedura pe care clienții nemulțumiți de valoarea facturilor la gaze și curent trebuie să o urmeze pentru recalcularea acestora.

”Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări” a declarat ministrul Energiei, citat de Antena 3.

Numărul de telefon este 0374554265 şi poate fi apelat, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.

Ce trebuie să facă clienții nemulțumiți de valoarea facturilor:

  • Reclamație la furnizor, acesta are posibilitatea să returneze banii în 5 zile dacă suma este peste 100 de lei.
  • Dacă este sub 100 de lei se scade din factura următoare.
  • Dacă furnizorul nu face acest lucru, reclamația trebuie transmisă la ANRE și la OPC.

RECOMANDĂRI