Tot mai mulți români s-au trezit cu facturi uriașe la curentul electric sau la gaze, după ce le-a fost ”regularizat” consumul, chiar și din 2019 în prezent.
De fiecare dată, furnizorii au susținut că de vină sunt clienții, care nu au fost găsiți acasă de cititorii de contoare, însă au facturat la tarifele actuale consumul înregistrat în ani de zile.
Vicepreședintele ANRE, Zoltan Nagy Bege, a explicat la Digi24 de trebuie să facă românii nemulțumiți de facturile la energia electrică.
”Clientul ar trebui să facă o plângere sau măcar să întrebe furnizorul de ce a procedat cum a procedat. Și până când nu primește un răspuns, și termenul de răspuns de la furnizor este de 15 zile lucrătoare, până nu primește un răspuns la o factură contestată, obligația de plată se suspendă” a declarat vicepreședintele ANRE.
Reamintim că persoanele fizice (consumatorii casnici) pot depune plângere la ANPC dacă sunt nemulțumite de valoarea facturilor la utilități.