Una dintre cele mai căutate stațiuni montane din România, Bran, a rămas fără un centru de informare turistică. Cel existent este în paragină, deși investiția, la momentul inaugurării, în 2013, s-a ridicat la 150.000 de euro, bani europeni. Acum turiștii care asaltează zona sunt îndemnați să utilizeze internetul de pe telefoanele mobile pentru a căuta informații despre cazări, obiective și trasee turistice.
Deși investiția a fost una destul de consistentă, timpul a dovedit că au fost niște bani „aruncați pe fereastră”.
Centrul de Informare Turistică ar fi trebuit să ofere turiștilor informații despre trei stațiuni de top de la noi: Bran, Moieciu și Fundata.
Primarul din Bran este de părere că nici măcar nu este nevoie de un astfel de centru în zonă.„ Suntem în era tehnologiei, inclusiv eu, dacă mă duc la mare sau la Sighișoara, apelez la platformele care există. Plec cu lecțiile învățate de acasă”, a spus Cosmin Feroiu, citat de observatornews.ro
Clădirea respectivă a fost scoasă la licitație, iar acum, acolo, funcționează un magazin.