Numeroși clienți ai Vodafone s-au confruntat astăzi cu probleme în a efectua sau primi apeluri telefonice.
Mai mulți cititori ne-au sesizat această problemă, care a devenit subiect de discuții aprinse și pe rețelele de socializare.
Cei care au sunat la call center au aflat că este vorba de un deranjament pe rețeaua de voce proprie, și că se lucrează pentru remediere, SMS-urile și rețeaua de date mobile fiind funcționale.
Potrivit reprezentanților companiei, citați de Monitorul de Botoșani, problema afectează doar o parte dintre numerele Vodafone din rețea. Ar fi vorba despre o problemă generată de softul din serverele proprii.
UPDATE Reacția companiei
Reprezentanții companiei au recunoscut, într-un final, probleme tehnice și dau asigurări că acestea au fost rezolvate.
”Serviciile de voce sunt din nou funcționale. Ne-am confruntat cu o disfuncționalitate de scurtă durată care a afectat o parte dintre serviciile de voce peste 4G și o parte dintre serviciile de telefonie fixă peste IP furnizate unora dintre clienții noștri și care s-a datorat unor lucrări de modernizare a rețelei efectuate pe parcursul nopții. Serviciile de date mobile și fixe nu au fost afectate. Le cerem scuze clienților afectați și le mulțumim pentru înțelegere”, se arată în comunicatul remis Playtech.ro de către reprezentanții Vodafone.