Electrica închide punctele de lucru cu publicul până vineri, 20 martie

În contextul răspândirii în România a noului virus COVID 19 (coronavirus), Electrica a luat decizia de a închide pentru patru zile activitatea în centrele de relații cu clienții din toată țara. Măsura intră în vigoare de marți, 17 martie, și va fi valabilă până vineri, 20 martie. 

Decizia a fost anunțată printr-un comunicat de presă, transmis de Electrica Furnizare: 

„Pentru a proteja clienții, partenerii și angajații, Electrica Furnizare a decis să suspende activitatea din centrele de relații cu clienții în perioada 17.03.2020-20.03.2020. Compania încurajează folosirea canalelor alternative de comunicare și de plată.

Având în vedere evoluția situației legată de Coronavirus (Covid-19), Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să suspende temporar activitățile care presupun interacțiunea directă cu clienții, în concordanță cu recomandările și măsurile adoptate de autorități.

Astfel, pentru a proteja sănătatea clienților, a partenerilor și a angajaților companiei și, implicit, pentru limitarea răspândirii Coronavirus în comunitățile în care ne desfășurăm activitatea, toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, își vor suspenda temporar activitatea, în perioada 17.03.2020-20.03.2020, urmând să reevaluăm situația în funcție de evoluția contextului epidemiologic.

Clienții și partenerii Electrica Furnizare sunt încurajați să utilizeze următoarele canale alternative  de comunicare:

  • Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

  • factura în format electronic;

  • transmiterea indexului prin autocitire;

  • plata online a facturilor;

  • vizualizarea istoricului facturilor;

  • vizualizarea graficului de consum;

  • eviden­ța plăț­ilor la zi.

Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Formular de contact online

Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

Corespondență prin e-mail

Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: [email protected], [email protected] sau [email protected].

Pagina de Facebook

Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare .

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking sau virament bancar.

Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții  sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare:

https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/ .”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

RECOMANDĂRI

dezinsectie

Dezinsecție pentru combatarea țânțarilor în Brașov. Anunțul Coral Impex

Coral Impex anunță demararea acțiunilor de dezinsecție și larvicidare a luciilor de apă din Brașov. Acestea vor avea loc în perioada 2-6 septembrie în...

Acțiuni de dezinsecție în Brașov anunțate de Coral Impex

Coral Impex anunță demararea acțiunilor de dezinsecție pe domeniul public și privat din municipiul Brașov. Acestea se vor derula în perioada 26-31 august, între...
algabeth

Cum poți crește valoarea unei proprietăți cu piatră naturală. Sfaturile specialiștilor...

Secretul unei proprietăți valoroase constă în alegerea corectă a materialelor de construcții. Specialiștii Algabeth ne explică diferențele dintre marmură, granit, travertin, calcar, sandstone sau...

Coral Impex anunță acțiuni de deratizare în Brașov

Coral Impex anunță prin intermediul unui comunicat de presă demararea unei acțiuni de deratizare pe domeniul public din Brașov. Comunicatul Coral: În baza contractului de delegare...

Acțiuni de dezinsecție și tratamente fitosanitare pe domeniul public și privat...

Coral Impex anunță demararea, în perioada următoare, a unor acțiuni de dezinsecție și tratamente fitosanitare pe domeniul public și privat din Brașov. Potrivit unui comunicat...
stona

Cum se poate transforma radical o baie cu piatră naturală. Sfaturi...

Ești în căutarea materialelor perfecte pentru amenajarea sau modernizarea unei băi? Nimic mai simplu! La STONA găsești o varietate de materiale din piatră naturală care sunt...
angajat SC Coral Impex SRL deratizare Brasov

Coral Impex anunță demararea acțiunii de deratizare în Brașov

Societatea Coral Impex anunță demararea acțiunilor de deratizare pe domeniul public și privat al municipiului Brașov. Comunicatul Coral Impex În conformitate cu Programul Unitar de Acțiune...
tratamente stropire coral

Acțiuni de combatere a țânțarilor, căpușelor și tratamente fitosanitare în Brașov....

Coral Impex anunță demararea, în perioada următoare, a unor acțiuni de dezinsecție și tratamente fitosanitare în municipiul Brașov. „În conformitate cu Programul Unitar de Acțiune...