Clienții Raiffeisen Bank au întâmpinat probleme în efectuarea unor operațiuni în rețeaua bancară, în cursul zilei de joi. Reprezentanții băncii au postat un mesaj prin care le cer scuze clienților, precizând că nu pot da un termen la care estimează că problemele vor fi rezolvate.
Mesajul Raiffeisen Bank: ”Stimați clienți,
Dorim să vă informam cu privire la problemele severe în conectivitatea cu SWIFT (Societatea pentru Telecomunicații Financiare Interbancare la nivel mondial) a RaiffeisenBank.
Începând de astăzi dimineață, o componentă principală a acestei infrastructuri a Raiffeisen Bank nu funcționează. În consecință, nu putem trimite mesaje sau fișiere în rețeaua SWIFT. Nici nu putem să procesăm mesajele primite în aplicațiile noastre de afaceri.
Lucrăm cu eforturi mari pentru rezolvarea problemei. În prezent, nu putem da un termen final. Tranzacțiile care au fost trimise de dumneavoastră, vor fi gestionate imediat ce conexiunea SWIFT este din nou în funcțiune.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate. ”