Ministrul Energiei: ”Cum să plătim o factură la un hoț?” Chiar și ministrul a primit o factură cu tarif neplafonat și necompensat

Afirmații pe cât de dure, pe atât de reale, făcute de ministrul Energiei, Virgil Popescu. Acesta spune că există numeroşi furnizori de energie care au emis facturi către clienţi, ignorând legea care stabileşte plafonarea de preţ şi compensări pentru facturi.

Virgil Popescu, ministrul Energiei: ”Da, furnizorii au greşit şi au greşit că au emis facturi către oameni, unii dintre ei, să zicem, fără compensare, fără plafonare.

Un mare furnizor până astăzi a dat drumul la facturi fără să aplice legea. Abia astăzi şi probabil în urma controlului declanşat de către Autoritatea de Protecţia Consumatorului, solicitat de mine săptămâna trecută, pentru a verifica la absolut toţi furnizorii de energie electrică şi gaze naturale dacă aplică legea.

Și eu am primit factură de la acel furnizor necompensată şi neplafonată, abia în urma acestui control care a pornit şi avansează au început să emită facturi.

Toţi au dat, să zicem aşa, în ghilimele, vina pe faptul că a trebuit să-şi adapteze programele informatice. Atât de greu să fie să-ţi adaptezi un program informatic pentru a face nişte scăderi, înmulţiri, împărţiri? Până la urmă lucrurile sunt simple.”

Ministrul Energiei le-a recomandat celor aflați într-o astfel de situație să nu achite facturile aberante și să anunțe furnizorii. Dacă aceștia nu rezolvă rapid situația, clienții să sesizeze OPC.

Cum să plătim o factură la un hoţ? Încercăm întâi de bună voie cu hoţul, între ghilimele, să spunem aşa. Dacă nu aplică legea, e clar că face o infracţiune, nepunerea în practică a unei legi este o infracţiune, chiar dacă legea nu are o sancţiune, există corecţii prin celelalte legi. Nu plătim, încercăm să vorbim, dacă nu, reclamaţie directă către Protecţia Consumatorului.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

RECOMANDĂRI

error: Conținut protejat!