Primăria Brașov a anunțat că, de luni, începe plata președinților și membrilor secțiilor de votare care au participat la alegerile prezidențiale din 10 noiembrie, respectiv 24 noiembrie.
Plata indemnizațiilor pentru președinții și membrii secțiilor de votare se va realiza, potrivit site-ului brașovcity.ro, în perioada 02 dec – 06 dec 2019 la Primăria Braşov (B-dul Eroilor nr 8, intrarea dinspre parcul N. Titulescu, la subsol).
Primăria Brașov a anunțat că pentru operatorii care au participat la alegerile prezidențiale va fi comunicată data la care se va face plata indemnizațiilor.
Program de lucru:
Luni 02.12.2019 14°°-18°°
Marţi 03.12.2019 14°°-18°°
Miercuri 04.12.2019 14°°-18°°
Joi 05.12.2019 14°°-18°°
Vineri 06.12.2019 13°°-16°°
Persoanele care doresc virarea indemnizaţiei în cont bancar sunt rugate să depună o cerere la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni din cadrul Primăriei Municipiului Braşov sau la adresa de e-mail [email protected], în care se vor menţiona numele, calitatea (membru, preşedinte, locţiitor, operator), numărul de telefon şi numărul secţiei de votare. La cerere se vor anexa copia CI şi extras de cont.
Sursă text – brașovcity.ro