compass bilboard.jpg

Yz0xJmhhc2g9NDFkMzFhM2QxZmQ2MjAyNDYxNGJmZDljZTE0OTM1ZTI.thumb__5d488.jpg

Șefii de la Drumuri par să fi învățat într-un final o lecție simplă: toți kilometri de șosea rapidă pe care constructorii îi termină trebuie să și poată fi dați în folosință imediat. Așa că, în premieră, toate segmentele din autostrada care va asigura legătura Capitalei cu județele din Moldova, vor fi prevăzute, fie cu noduri rutiere, fie cu bretele provizorii care să le lege de drumurile din zonă.

Se elimină astfel riscul de a avea șosele-muzeu. Contractele pentru construirea primelor loturi din A7 ar putea fi scoase la licitație în această iarnă, spune CNAIR. Un obiectiv ambițios, spun cei de la Asociația Moldova Vrea Autostradă, care consideră că abia spre vară s-ar putea lansa primele licitații.

A7, considerată coloana vertebrală a Moldovei, va avea aproximativ 320 de kilometri și va costa circa două miliarde de euro. Va porni de la Ploiești și va merge apoi spre Buzău, Focșani, Bacău, până la Pașcani.

Șefii de la Drumuri ar vrea ca până la finalul anului să poată scoate la licitație cel puțin unul dintre cele trei loturi ale secțiunii de 63 de kilometri dintre Ploiești și Buzău.

Citește continuarea pe digi24.ro