compass bilboard.jpg

10-blue-air-007-696x465_979e7.jpg

Compania de zbor Blue Air are mari probleme financiare, acumulând datorii de 20 de milioane de euro numai din biletele vândute pentru curse anulate de epidemia de covid.

Numeroși români, care au cumpărat bilete de avion de la Blue Air, se plâng de anularea zborurilor și întârzieri uriașe la recuperarea banilor.

Potrivit libertatea.ro, zeci de români au aflat, vineri, când au ajuns la Aeroportul Otopeni, că zborul către Lisabona, care ar fi trebuit efectuat de Blue Air, nu mai exista.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Acesta a fost anulat, însă o parte dintre pasagerii spun că nu au fost anunțați de acest lucru înainte.

La fel s-a întâmplat cu zborul Hamburg-București din data de 27 iunie. Pasagerii au aflat abia pe aeroport că zborul nu mai exista, iar aceștia susțin că nu au primit niciun e-mail legat de anularea acestuia.

Reprezentanții companiei recunosc că întâmpină dificultăți financiare și dau ca termen de returnare a banilor clienților pentru zborurile anulate 2-3 luni.

Citeşte întreaga ştire pe libertatea.ro: Sute de români au aflat la aeroport că au zborurile Blue Air anulate. Alții așteaptă de luni întregi returnarea banilor. Compania: „Nu avem cum să plătim acum”