compass bilboard.jpg

img_0185_tb730_2d679_d8211.jpg

Ziarul Libertatea a cerut mai multe informații despre cum funcționează Serviciul 112 și cum sunt evaluați operatorii, dar și despre felul în care s-a procedat în cazul Caracal.

 

STS a răspuns doar la jumătate dintre întrebări, iar în cazul operatoarei care i-a răspuns la apel Alexandrei Măceșanu susține că “s-a acționat conform metodologiei”.

Legat de atitudinea celor de la 112 care au vorbit cu Alexandra, STS spune că “operatoarele au gestionat apelurile la numărul de urgență 112 conform prevederilor art. 2 din Metodologia privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgențelor primite prin Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență și fac obiectul unui raport de analiză privind modul de operare”. Nicio sancțiune nu a fost aplicată încă.

Citeşte întreaga ştire: Operatoarea de la 112 care a vorbit cu Alexandra nu a fost sancționată! STS susține că apelurile de la Caracal au fost gestionate „conform metodologiei”

Contactează Redacția Observatorulbv.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook


 

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești