compass bilboard.jpg

somaj-tehnic-ghid_e3e28.jpgAgenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă prezintă prin intermediul unui comunicat de presă pașii pe care firmele trebuie să-i urmeze pentru depunerea cererilor de șomaj on-line, la nivelul județului Brașov. 

Astfel, datele se pot introduce de marți, 31.03.2020, urmând ca încadrarea pe platforma documentelor semnate să se facă începând cu data de 1.04.2020.

  1. INTRATI PE SITE-UL http://ajofm-bv.ro/, LA SECTIUNEA “SOMAJ TEHNIC”

  2. Publicitate - continuă să navighezi
    Continuă să citești

    AVETI GENERATE DEJA CREDENTIALELE, ANUME:

  • USER-UL ESTE CODUL FISCAL, (EXEMPLU: CF=12345678)

  • PAROLA ESTE FORMATA DIN PRIMELE 4 CIFRE ALE CODULUI FISCAL; (EXEMPLU: 1234)

  1. SE APASA BUTONUL VERIFICARE;

  2. ACCESATI SECTIUNEA SOMAJ TEHNIC;

  3. SE VA DESCHIDE O FEREASTRA IN CARE VETI COMPLETA DATELE CARE LIPSESC:  CONTUL DE BANCA,  BANCA LA CARE ESTE DESCHIS, ETC;

  4. ALEGETI CATEGORIA DE SOMAJ TEHNIC IN CARE VA INCADRATI 1 SAU 2 (TOTAL SAU PARTIAL)

  5. SE APASA BUTONUL SALVARE (SALVARE INFORMATII INTRODUSE);

  6. INREGISTARTI FIECARE PERSOANA PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA CU DATELE PE CARE ALPICATIA LE CERE: NUME SI PRENUME, CNP, STUDII, URBAN/RURAL, SALARIUL DE BAZA CORESPUNZATOR LOCULUI DE MUNCA OCUPAT, NUMARUL DE ZILE, IAR APLICATIA FACE AUTOMAT CALCULUL.

  7. LA FINAL VETI GENERA LISTA CU PERSOANELE PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA SI DECLARATIA ADMINISTRATORULUI/REPREZENTANTULUI LEGAL;

  8. SE SEMNEAZA ELECTRONIC CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA DE CATRE ADMINISTRATOR/REPREZENTANTUL LEGAL CELE DOUA DOCUMENTE SI APOI SE INCARCA IN FORMAT PDF INAPOI IN APLICATIE;

  9. IN CAZUL IN CARE ADMINISTRATORUL/REPREZENTANTUL LEGAL NU DETINE SEMNATURA DIGITALA EXTINSA , ACESTA POATE SA TIPAREASCA ANEXELE, LE SEMNEAZA CU SEMNATURA OLOGRAFA(DE MANA), LE SCANEAZA IN FORMAT PDF SI LE INCARCA IN APLICATIE.