compass bilboard.jpg

ajofm-brasov-678x381_7cec5.jpg

Incepand cu data de 25 martie 2020, Agenția Judeteana pentru Ocuparea Forței de Muncă Brasov, inclusiv agentia locala si punctele de lucru, recomanda ca desfasurarea programului de lucru cu publicul sa se realizeze doar prin mijloace electronice (e-mail, fax, telefon).

In cazul in care exista persoane fizice sau juridice care nu au acces la mijloacele de comunicatie mai sus mentionate, AJOFM Brasov a creat un spatiu, special amenajat la sediul fiecarei agentii/punct de lucru, la intrarea in incinta acestora, in care se vor depune fizic documentele, ce vor fi preluate periodic de catre functionarii institutiei. Raspunsurile la solicitarile persoanelor fizice sau juridice vor fi comunicate tot electronic la adresa de e-mail/fax/telefon ce vor fi mentionate pe documenele depuse.

In vederea limitarii pe cat posibil a deplasarii persoanelor care se afla in situatia de a depune un dosar de somaj, la sediul agentiei, din motive de siguranta, a fost creata adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., unde se pot transmite documentele pentru stabilirea indemnizatiei de somaj.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Pentru eficientizare in inregistrarea si prelucrarea dosarelor va rugam sa mentionati la rubrica – Subiect – “dosar de somaj si numele persoanei”, iar in textul mesajului, un numar de telefon.

sursa foto: brasovmetropolitan.ro