compass bilboard.jpg

aD00NDAmaGFzaD02NjZmOTg3YjkxYjU1ODk2OWUwNjY4OTUyMDRhMDBmZg.thumb_a5b13.jpg

KFC a investit 8 milioane de lire sterline în cuptoare pentru a putea începe să comercializeze produse coapte și la grătar, în loc de mâncarea prăjită, potrivit Daily Mail. Compania a renunțat la proiect din cauza vânzărilor slabe.

 

Directorul companiei a mărturisit că vânzările au mers foarte slab, după ce au lansat mai multe sandwichuri sănătoase, în 2011, 2012 și 2015.

„Nu a mers genial. Am încercat și n-am avut succes cu produsele care nu sunt prăjite”, a declarat Jenny Packwood, șeful KFC din Marea Britanie și Irlanda.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

 

Aceasta a mărturisit că oamenii preferă în continuare cartofii și puii prăjiți, în detrimentul mâncării mai sănătoase.

 

„Nu am putut să menținem vânzările. Nu se cumpărau. Nu are sens să lansezi un produs care arată bine, din punct de vedere al nutriției, dar nimeni nu-l cumpără. Nu îmbunătățește sănătatea oamenilor, iar ca durabilitate este un dezastru”, spune Jenny Packwood.

Detalii pe digi24.ro

Contactează Redacția Observatorulbv.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook