compass bilboard.jpg

amoma-discount-code-hotel-deals_84ece.png

După ce observatorulbv.ro a publicat AICI dezvăluirile unui angajat AMOMA România, platforma de rezervări online care a ”picat” săptămâna trecută, revenim cu noi informații despre situația angajaților, dar și a clienților.

 

AMOMA are în România aproximativ 300 de angajați, care s-au trezit peste noapte într-o situație complicată. Site-ul amoma.com, concurentul booking.com a devenit nefuncțional, iar salariații nu știu care va fi soarta lor.

Sub protecția anonimatului, un angajat ne-a spus ce se întâmplă în aceste zile companie.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

 

”Ultimul salariu pe care l-am luat a fost în luna august. Zilnic se fac promisiuni, dar ne și amenință șefii. Aceștia  ne obligă să ne dăm demisia pentru că, spun ei, odată declarată insolvența sau falimentul nu vom mai primi niciun ban”, ne-a transmis angajatul respectiv.

 

Acesta susține că într-o situație diicilă se află și clienții care au plătit rezervările la hoteluri prin amoma.com, care nu mai pot fi onorate după ce platforma online a căzut.

”Cel mai probabil, turiștii nu-și vor putea recupera banii decât dacă dau în judecată compania”, a fost mesajul său.

Vom reveni cu detalii.

Contactează Redacția Observatorulbv.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook