compass bilboard.jpg

c2g9NjkzNmZlOTA3NGVmNThlMTg0MmQ0OTUzNTcxZmI0MmM.thumb_-696x392_1_ba562.jpg

Suma s-ar fi ”scurs” din 2007 până în prezent, pe revendicări ale antreprenorilor, care urmăresc să câștige mai mulți bani din contractele de infrastructură de transport, fără să muncească.

Prezent în studioul digi24, Bode a afirmat:

”De foarte multe ori, angajații din Minister sunt puși în situația în care antreprenorul, în loc să urmărească implementarea proiectului, în unele situații urmărește cum să câștige mai mulți bani fără să muncească. Atunci apar acele revendicări, unde România este în topul listei la nivel european.

România a plătit din 2007 până în prezent peste 2 miliarde de euro revendicări. Eu o numesc «taxă pe prostie», pe prostia autorităților, în condițiile în care tu pierzi procese la Curtea de Arbitraj de la Paris, în instanță, cu antreprenorul și plătești aceste revendicări, bani pe care nu i-a semnat în momentul în care a încheiat contractul.

În schimb, suntem obligați, ca și stat, să plătim acești bani atât pe lucrările rutiere, cât și pe cele din infrastructura feroviară.”

Ce nu spune ministrul Transporturilor este faptul că legislația a fost croită tocmai pentru ca acești bani să se scurgă. Nimeni nu va răspunde vreodată pentru vina întregii clase politice, care nu a avut interes să reglementeze legal defecțiunile din sistem.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Ce nu spune ministrul Transporturilor este faptul că legislația a fost croită tocmai pentru ca acești bani să se scurgă. Nimeni nu va răspunde vreodată pentru vina întregii clase politice, care nu a avut interes să reglementeze legal defecțiunile din sistem.