compass bilboard.jpg

raiffeisen-bank-afi-cotroceni-696x349_4bf65.jpg

Numeroși clienți ai Raiffeisen Bank acuză probleme grave la folosirea cardurilor.

Pe pagina de Facebook a băncii, oamenii se plâng că nu și-au putut folosi cardurile pentru plata cumpărăturile, dar și că s-au trezit fără bani în conturi. 

Banca a confirmat problemele tehnice. Într-un răspuns pentru hotnews.ro, Raiffeisen Bank susține că ”tranzacțiile cu carduri funcționeaza normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată, în urma unei actualizări complexe a sistemelor informatice. Intermitențele au apărut luni și în mai mică măsură astăzi”.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

În ceea ce privește blocarea sau dispariția sumelor din conturile clienților, banca susține că probleme vor fi rezolvate automat:

”Confirmăm că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în contul clienților în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturile clienților. În astfel de situații, când se întrerupe o plată înainte de finalizare, dar suma apare ca reținută, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acțiune din partea clienților (apel în call center sau în agenție)”.

Mesajul inițial postat pe Facebook de Raiffeisen Bank:

Dragi clienți, în acest moment, tranzacțiile efectuate cu cardurile de debit funcționează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situației. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil. Mulțumim pentru înțelegere