WhatsApp-Image-2021-05-19-at-16.16.33-768x512_b4609.jpeg

Miercuri, viceprimarul Flavia Boghiu a participat la lansarea, la Brașov, a primei academii  de învățământ vocațional în ospitalitate, licențiate de către prestigioasa École hôtelière de Lausanne (EHL). Aceasta academie hotel va funcționa, începând cu luna iulie, în Poiana Brașov, unde grupul educațional elvețian Winsedswiss Education Group (WEG) a preluat în management hotelul Casa Viorel, care va funcționa atât ca academie, cât și ca hotel sub un nou brand și anume hotel ohma by winsedswiss.

„Deschiderea unei academii în ospitalitate de un asemenea nivel la Brașov înseamnă o creștere semnificativă a calității serviciilor în domeniul turistic, unul dintre sectoarele importate ale economiei orașului nostru. Dacă luăm ultima raportare făcută de Institutul Național de Statistică, Brașovul conduce detașat în topul turismului din România, depășind chiar și Bucureștiul, ceea ce spune mult despre interesul pe care turiștii îl au pentru orașul nostru și, implicit, despre importanța pe care turismul o are pentru dezvoltarea Brașovului. Nivelul serviciilor pe care sectorul HoReCa îl oferă contribuie semnificativ la nivelul de satisfacție al celor care ne vizitează orașul. Sper ca odată cu deschiderea acestei academii de învățământ vocațional în ospitalitate, licențiată École hôtelière de Lausanne (EHL), turismul din Brașov să ajungă la același nivel de calitate a serviciilor cu ceea ce putem găsi în orice stațiune din Elveția sau Austria, astfel încât să ne asigurăm că pe lângă creșterea numărului de turiști români, pe tot parcursul anului, să putem înregistra și o creștere a numărului de străini care ajung și se cazează în Brașov, așa cum se întâmpla la începutul anilor ‘90. Le urez succes celor de la ohma și sper ca o mare parte dintre cursanții lor să rămână și să lucreze în Brașov”, a declarat viceprimarul Flavia Boghiu. 

În cadrul noii academii, tinerii care au peste 16 ani vor putea acumula și aplica, în timp real, noțiunile dobândite, pentru a obține calificări de bază sau specializări într-unul dintre cele patru parcursuri profesionale: arte culinare (Culinary Professional Diploma); servicii de alimentație publică (Food and Beverage Services Professional Diploma); cazare și recepție (Rooms Division Professional Diploma); administrare hotelieră (Hotel Administration Professional Diploma).

Experții grupului, profesioniști recunoscuți din industria hotelieră și traineri certificați EHL, au un rol direct în gestionarea unității hoteliere, lucrând împreună cu studenții academiei. Aceștia au ocazia să învețe și să aplice cunoștințele teoretice direct în cadrul stagiilor operaționale efectuate, sub îndrumarea instructorilor. În această manieră, oaspeții vor fi întâmpinați de tineri motivați, ce știu să adopte cea mai potrivită atitudine, în scopul creșterii calității experienței turistice.

,,Cei care vor opera acest hotel o să fie specialiști și vor lucra cu studenții noștri, studenți care sunt foarte motivați și care vor învăța aici adevărata meserie. Academia se alege prin calitate,  prin calitatea serviciilor, prin calitatea misiunii ei și în special prin speranța de a fi angajați într-un loc de muncă foarte bun și în speranța că o grămadă de hoteluri și restaurante foarte bune vor prefera să-i angajeze pe acești studenți decât pe alții. Avem exemple în țară și trebuie să știți și dumneavoastră că un ospătar bun uneori poate să câștige mai bine decât un inginer sau decât cineva dar dacă știe cum să și facă meseria”, a precizat profesorul Ray F. Iunius, Chief Executive Officer al WEG.


compass bilboard.jpg