compass bilboard.jpg

bradut_19976.jpg

Primăria Brașov a plătit aproximativ 10.000 de euro unei firme ca să deschidă un canal de YouTube cu numele instituției și să promoveze un videoclip despre oraș, care fusese realizat anterior.

Asta deși canalul există din 2016, fapt confirmat chiar de șeful de comunicare al instituției, Sorin Toarcea. „L-am creat eu cu ceva ani în urmă”, a spus el.

Cu câteva zile înainte de startul campaniei electorale pentru alegerile locale, la sfârșitul lunii august, fostul primar George Scripcaru aviza un contract cu Global Media&PR SRL în valoare de aproximativ 10.000 de euro pentru servicii de promovare a orașului printr-un spot realizat de britanicul Charlie Ottey. 

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Recent, pe portalul Primăriei Brașov au fost publicate contractele de achiziții publice încheiate în 2020 de instituția în fruntea căreia a fost ales Allen Coliban (USR), succesorul lui George Scripcaru (PNL), care a condus din 2004 orașul de la poalele Tâmpei.

Citeşte întreaga ştire: Primăria Brașov a plătit pentru crearea unui canal YouTube care exista deja de acum 4 ani. Contractele de achiziții din epoca Scripcaru, făcute publice