compass bilboard.jpg

prefectura-brasov_a7e55.jpg

Primarii și secretarii localităților din județul Brașov au fost convocați, miercuri, la o ședință specială la Prefectură. Pe ordinea de zi a figurat inclusiv bilanțul de activitate din 2019 al instituției.

Procedura de convocare a consilierilor locali în ședințe ordinare/extraordinare, prcum și comunicarea actelor administrative către prefect, potrivit noilor reglementări aduse de Ordonanța de Urgență nr. 57/2019, privind Codul Administrativ, dar și prezentarea bilanțului pe 2019 în ceea ce privește verificarea legalității actelor administrative adoptate și emise de autoritățile publice locale au fost doar două dintre temele abordate la ședința convocată de Prefectura Brașov.

Pe ordinea de zi au mai figurat subiecte precum organizarea pășunatului în 2020 – termene, posibile conflicte de interese în cazul aleșilor locali, modul de emitere a adeverințelor, prezentarea sistemului de colectare și epurare a apelor uzate din județ și a stadiului proiectelor de extindere a rețelelor de canalizare, dar și demararea acțiunii de verificare a modului de aplicare a prevederilor actelor normative privind Registrul agricol și problemele întâmpinate de conducerile unităților administrative-teritoriale din județ în aplicarea respectivelor acte normative.

Prefectul județului, Mihai-Cătălin Văsii, a solicitat primarilor și secretarilor UAT-urilor să propună, la rândul lor, pentru viitoarele întâlniri, teme de dezbatere generate de problemele apărute în activitatea administrației publice locale din județ.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

La ședință au mai participat președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian Veștea, dar și subprefectul județului Brașov, Adrian-Laurențiu Folea, vicepreședintele Consiliului Județean, Adrian Gabor, reprezentanți ai APIA Brașov și SGA Brașov.